حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو
شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

جملات تیکه دار


دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

ه بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !

Image result for ‫جملات تیکه دار‬‎


نوشته شده توسط mahdi parto
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو

جملات تیکه دار

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

ه بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !

Image result for ‫جملات تیکه دار‬‎
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶

نظرات  (۱)

مطالبش خیلی جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی