حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو
سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

خیانت

***خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود***

***گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی***

من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … !
رفتی  ” به سلامت “ . . .

ﯾﺎﺩﺗﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﻧﻔﺴﺘﻢ؟ ﭼﯽ ﺷﺪ؟ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻣﺪﻡ؟؟

ﺯﺩﯼ ﺗﻮ ﮐﺎﺭ ﺗﻨﻔﺲ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ، ﺍﻭﻧﻢ ﺩﻫﻦ ﺑﻪ ﺩﻫﻦ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ?

مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی میکنیم

که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند!

اون روزا  هیچ چیزمون به هم نمیخورد ،
اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد . . 

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “ پست ترین نقطه ی دنیا ” :|




نوشته شده توسط mahdi parto
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو

خیانت

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

***خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود***

***گمان کردم که با من همدل و همراه و همدردی ، به مردی با تو پیوستم ندانستم که نامردی***

من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … !
رفتی  ” به سلامت “ . . .

ﯾﺎﺩﺗﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﻧﻔﺴﺘﻢ؟ ﭼﯽ ﺷﺪ؟ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻣﺪﻡ؟؟

ﺯﺩﯼ ﺗﻮ ﮐﺎﺭ ﺗﻨﻔﺲ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ، ﺍﻭﻧﻢ ﺩﻫﻦ ﺑﻪ ﺩﻫﻦ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ?

مقصر خود ماییم

عشق را به کسانی ارزانی میکنیم

که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند!

اون روزا  هیچ چیزمون به هم نمیخورد ،
اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد . . 

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “ پست ترین نقطه ی دنیا ” :|


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵
mahdi parto

خیانت

نظرات  (۲)

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۶ علی قائمی مقدم
از جملات وعکس های با معنی و قشنگی گذاشتی و طرز طراحی وبلاگت

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی