حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو
سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

جوک های جالب

قبض آب غضنفر میاد
به بچه هاش می گه فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم
معلوم میشه کی هی می ره دستشویی!!
******

مناجات غضنفر : خدایا گناهام رو ندیده بگیر همونطور که دعاهام رو نشنیده می گیری!!!

*****


  تابلو جدید راهنمایی و رانندگی: جاده غضنفر دارد، خطر پرتاب سنگ!

******

 

  یه روز غضنفر رو به جرم دزدی می برن دادگاه قاضی میگه خجالت بکش این دفعه چهارمته که میای

دادگاه. غضنفر به قاضی میگه تو خجالت بکش که هر روز اینجایی !

 

*******

 

یه روز غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی می گه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام .... ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم

 

 *****

 

مسافری که تازه به شهر غضنفر وارد شده بوده از آقا غضنفر می پرسه ما اینجاغریبیم. کجا آمپول می زنن؟ غضنفر باسنش رو نشون می ده می گه اینجا

 

 

 ****

 

غضنفر میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،غضنفر میگه تو فکر میکنی من آدمم؟

 

 

 ******

 

 از غضنفر می‌پرسن: از کدوم شبکه بیشتر خوشت میاد؟ میگه: شبکه سه! میگن چرا؟ میگه: آخه روش سه تا نون بربریه!

 

******

 

 

به غضنفر میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه!؟
ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﺗﺎﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ :| ﻋﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎ ﺷﺪ … ﺻﺐ ﮐﻦ ... ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮسی ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﺪ :| ﺧﻼﺻﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﯾﻪ ﺗﺮﺟﯿﺤﯽ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ … ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯾﺪ… تو شادیا جبران میکنم
www.SMSOJOK.c
ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﺗﺎﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ :| ﻋﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎ ﺷﺪ … ﺻﺐ ﮐﻦ ... ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮسی ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﺪ :| ﺧﻼﺻﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﯾﻪ ﺗﺮﺟﯿﺤﯽ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ … ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯾﺪ… تو شادیا جبران میکنم
www.SMSOJOK.co


نوشته شده توسط mahdi parto
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حقیقت تلخ

وبلاگ اختصاصی مهدی پرتو

جوک های جالب

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ
قبض آب غضنفر میاد
به بچه هاش می گه فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم
معلوم میشه کی هی می ره دستشویی!!
******

مناجات غضنفر : خدایا گناهام رو ندیده بگیر همونطور که دعاهام رو نشنیده می گیری!!!

*****


  تابلو جدید راهنمایی و رانندگی: جاده غضنفر دارد، خطر پرتاب سنگ!

******

 

  یه روز غضنفر رو به جرم دزدی می برن دادگاه قاضی میگه خجالت بکش این دفعه چهارمته که میای

دادگاه. غضنفر به قاضی میگه تو خجالت بکش که هر روز اینجایی !

 

*******

 

یه روز غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی می گه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام .... ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم

 

 *****

 

مسافری که تازه به شهر غضنفر وارد شده بوده از آقا غضنفر می پرسه ما اینجاغریبیم. کجا آمپول می زنن؟ غضنفر باسنش رو نشون می ده می گه اینجا

 

 

 ****

 

غضنفر میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،غضنفر میگه تو فکر میکنی من آدمم؟

 

 

 ******

 

 از غضنفر می‌پرسن: از کدوم شبکه بیشتر خوشت میاد؟ میگه: شبکه سه! میگن چرا؟ میگه: آخه روش سه تا نون بربریه!

 

******

 

 

به غضنفر میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه!؟
ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﺗﺎﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ :| ﻋﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎ ﺷﺪ … ﺻﺐ ﮐﻦ ... ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮسی ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﺪ :| ﺧﻼﺻﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﯾﻪ ﺗﺮﺟﯿﺤﯽ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ … ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯾﺪ… تو شادیا جبران میکنم
www.SMSOJOK.c
ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﺗﺎﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺎﺷﻤﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ :| ﻋﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎ ﺷﺪ … ﺻﺐ ﮐﻦ ... ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻓﺴﻮسی ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺨﻮﺭﻡ … ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻧﺸﺪ :| ﺧﻼﺻﻪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﯾﻪ ﺗﺮﺟﯿﺤﯽ ﻣﯿﺪﻡ ﺩﯾﮕﻪ … ﺑﻬﻢ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯾﺪ… تو شادیا جبران میکنم
www.SMSOJOK.co
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸

نظرات  (۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی